preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 2. 2010.

Ukupno: 872493
Ovaj mjesec: 5047
Danas: 4
 
Vijesti

OBILJEŽAVANJE SVJETSKOG DANA ZAŠTITE OKOLIŠA

Učenici 3.a pobjednici u kvizu znanja o okolišu

 U srijedu 5. lipnja učenici  razredne i predmetne nastave obilježili su Svjetski dan zaštite okoliša. Prije početka nastave cijela škola  okupila se  u holu gdje ih je sve pozdravio ravnatelj škole Tomislav Paljak koji je istaknuo važnost zaštite okoliša i koliko je svaki pojedinac važan u tom procesu.  Potom su svoj istraživački  projekt Pješćane pećine- zemunice predstavili učenici Laura Colar Zanjko, 8. r.  i Roko Oletić, 7.a kojima  su  na tom projektu pomagale  učiteljice razredne nastave Ksenija Perčić i Maja Goričanec. Ispred udruge ZEO Nobilis predavanje o hrani na temu Misli, jedi,  spasi održao je Goran Sabol koji je i nakon toga  proveo kviz  s trećim a i b razredom o zaštiti okoliša.  3. a je ovaj put bio bolji te su svim učenicima i njihovoj učiteljici Mirjani Bregović dodijeljeni blokići za pisanje s ekološkom porukom. Za istaknuto ekološko djelovanje u razrednoj nastavi učenik 3. b razreda Jan Časar dobio je prigodnu majicu s ekološkom porukom. Naša škola kao Međunarodna eko škola obilježava sve važnije ekološke datume, ali ono što je najvažnije, nastojimo živjeti ekološki svaki dan i stalno neumorno upozoravati na važnost očuvanja prirode. Fotografije.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ana Špoljarić   datum: 7. 6. 2013.

e-Dnevnik


Tražilica

Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Oglasna ploča

Anketa o kravati
U kojem je stoljeću nastala kravata:





Iz kojeg naroda je potekla kravata:





Tko je iz naroda otišao u svijet s rupcem oko vrata zavezanim u čvor?





Hrvatski sabor je 2008. godine za Dan kravate izabrao:





Korisni linkovi

Radijska grupa
Emisije radijske grupe


CARNet




preskoči na navigaciju